Oct 23, 2011

Ikan

Ahaaaa...aktiviti menambah ikan dalam akuarium di hujung minggu.
Mane takkkk, beli..mati..beli matiii..kaya tokey ikan di buat kitorang.
Kalu berkira-kira, duit beli ikan dah same ngan rege nak beli 1 lagi rumah.
Tapi takpeeee..duit husben.
Die beli...aku tukang bagi makan kat ikan[kadang2].


Ingat lagi duluuu...mase mule-mule terjebak dengan mende alah ni..aku sama husben duk tenung akuarium sampai sudaahhh. 
'Ghalik' kate org ..[ehh...tul ke spelling cenggitu]

Siap parking bantal depan akuarium duk mendagu tengok ikan.
 
Ikann...ikan....bertuah la kau.
Mase Mr Apai kenai aku dulu, takdeee pun die tenung aku macam tu.

Jom enjoy tengok ikan-ikan yang berada di kedai smlm.

                             Ini ikan tetra [kurang jelas. harap maap]

                          Ini pulak gapi[spelling baku]. Sangat cantekkk

Dua-dua ni feveret ikan husben dan aku. 
Dan ikan ni jugak lerrrr yang beli...mati...beli matiii...
Apesal korang tak idop lame yee?

Ok, sila saksikan akuarium kat rumah kitorg


Canteekk?? 
Banyak kitorang beli ikan smlm.
Tapi pagi ni aku tak tau mane pegi.
Muskil.

No comments:

Post a Comment

Post Saya Yang Lain

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...