Nov 7, 2011

Raye Haji & baby baru

Salam Aidiladha!


Hari ke-2 raye haji...
Hari ke-4 umur anak buah aku yang pertama.


Best tul tengok ade anak kecik kat umah.
Sonok layan..


Pegang baby?? Pass! [haha..]
Sendawakan baby? Pass jugak.
Basoh berak baby? Err..ckit-ckit la.
Cume satu jek aku tak ley buat ..............SUSUKAN BABY.
Kalu ley buat, memang name aku legend dalam book of records.


Ok, my sista pantang kat kuantan.


Ouhh...baru hari ni aku prasan baby ni hairy.
Ikot daddy dan atok die belah daddy.
[stetment melepaskan diri...] ha ha.


Mata sepet.
Yup...ikot mummy die.
Mate itam banyak dari putih.
Yup..ikot mummy jgk.
Suare halussssss.
Hok tu, aku taktau ikot sape.
Ikot famili belah daddy die kot.
Sebab belah-belah kitorg memang sore high-pitch gituuu.
Larik tune ckit.


COMEL.
Op kossss la ikot aku.
Eccehhh..yang comel sume kau yeeee...
Macam orang lain tak comel.


Lain-lain sign blom nampak clear lagik.


Nama baby??
Surprise sampai hari ke 7 katenye.

No comments:

Post a Comment

Post Saya Yang Lain

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...