Jan 31, 2012

Dah komplen baru jalan!

Ooo..mentang-mentang la rumah kitorang tak berapa nak Key El...kau shut down bekalan letrik kat sini yee.
Kau tau tak entrance nak masok umah aku tak berapa nak cerah.
Buleh eksiden baiiii.
Takpe-takpe...kau tengok la 5 tahun lagi.
Kalah Greenwood & Pantai Dalam! Hehh.


2 kali dah husben buat aduan rakyat.
1st aduan, kau ignore je.
Jangan sampai husben i jadik ijau sudaa..
Time tuh...aku tak mampu nak nolong. he he.

Nape nak tunggu sampai orang buat aduan?
Kau takde duty ke nak check kawasan memasing??

'oo..kawasan tu biasa la. orang curik kabel..'

Ekk?? Kau tau plak kawasan tu kabel slalu ilang.
Abih...kau tak nak buat ape-ape ke.
Tolong ganti baru ke...atau repair ape yg patut??
Takkan nak tunggu eksiden baru nak gerak?
Atau nak tunggu jenayah berleluasa baru nak datang jenguk? 

Ke nak suh aku heret tv3 gak?
Bab adu mengadu ni, aku serah kuasa kat husben jek.
Tau la cemane die nak handle.

So, lepas aduan kedua dibuat, baru depa tergedek-gedek wat keje.
Berlampu la jugak entrance tuh.
Lega bukan main.
Usul name untuk jadi ketua pemuda la kalau mcm ni.
Nak tak bang? Heh.


Semalam husben amik satu lagi borang aduan.
Aiyokkkk. 
Aku tak tau die nak adu ape lagi. haha.


Wait n c.

No comments:

Post a Comment

Post Saya Yang Lain

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...