Aug 15, 2012

Semalam punye kisah

Semalam dah dapat baju melayu dan sampin hubby.
Walopun tak matching 100% ngan kaler baju aku, tapi meh-meh tetap ade.
Tema famili kat Kuantan tahun ni, SONGKET. InsyaAllah.
Tu pon kalu adek-adek aku tak ikot pala sendiri nak tukar plan last-last minit. Memang nak kene.


Semalam jugak husben join majlis buka posa kat ofis.

Aku maleh kalau takdek geng ni.
Aku tau nape die suke betoi sebab mostly tiap tahun, lauk buka posanye mesti kambeng!! Huhh.
So, by the time husben menghabihkan lauk kat ofis nuuu, aku buka posa sama Yan. We ols singgah bazar Wangsa Maju.


Menu aku: Nasik kukus ikan keli berladooooo..[haaaa ..amek...]

Jeling lado die pon aku dah nak cam terliur time tuu.
Aku tak penah jumpe menu nih. Slalu tu nasik kukus ayam berempah jek.
Pastu, roti john cheezy...[gituuuu...ala-ala cheezy wedges...] 
Slalu tu roti john bese-bese jek. Baguihhhh tul peniaga-peniaga skang neh.
Memvariasikan makanan. Aku suke.
Asalkan jangan ko camporkan ngan mende tak halal sudaaa.


Semalam jugak, after buka dan sementara tunggu husben jemput, aku, yan n wani [sepupu yan] cuci-cuci mato kat JJ Wangsa Maju.

Ingatkan nak cuci-cuci jekkk...skali TERbeli lak....beli ape??
Ni haa..

Kedai kasut. Tapi kami bli beg.
Beg rayoooo. Wee!

Baju raya: checked!
Beg raya: checked!
Kasut raya: yang lamo punyoooo.
Tudung raya: yang mano hadooo kat rumah. Beli vogue-vogue kang, pakainye skali aje. Not worth it.
Brooch raya: yang lame masih elok. Jimat di situ. Haha.

.........kol 11.30 baru Mr Apai datang jemput. 
Lembik.

2 comments:

  1. wahhhhhhhhh...besarnyaaaaaaa beg..mesti mahal nie

    ReplyDelete
  2. hahaha.
    dont judge a price from its cover....agagag=D

    ReplyDelete

Post Saya Yang Lain

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...