May 28, 2013

Kencing

Pagi tadi time nak pegi keje, alkisahnyaaa...aku ternampak satu cecair kuning kat lantai bawah pintu. 
Dah niat dah nak cuit ckit then nak bau.
Memang dah niatttt dah wey.
Tinggal nak cuit je lagi.
Tapi usaha terbantut kejap sebab tetibe rasa nak gi ambik jaket dan helmet dulu. Biarkan dulu cecair kuning kat situ.


Pastu aku dengar husben membebel sensorang.

Hohh...ape pulakkk dahhh. 

"kencing kucing!!" 


Gulp! Kencing kucing?

Memang kuning emas ke kaler kencing depa?
Cantikkkkkkk je kaler die. Kalau sekali imbas tu tak terpikir langsung kencing kucing. Aku syak minyak je tadi.


Mujurrr la. Mujur tak cuit pastu bau.

Kalau aku rasa ngan lidah??
Haruuuuu.


Then bile dah siap-siap nak merempit gi keje....



"kencing kucing atas moto!!"



Hahaha...aku pun tak tau apesal laaa kucing tu syiok sangat duk kencing kat rumah aku.

2 comments:

  1. laaa..pesal ape tak cuit dan rase je hahahahha

    ReplyDelete
    Replies
    1. huh..!!
      kalau rasa, mmg mc la ari tuuuuu.

      Delete

Post Saya Yang Lain

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...