Jul 11, 2014

A gift from Pru :)

Tetibe semalam aku dapat parcel thru gedex.
Eh ehh...ape ni?? Aku rase aku takde online shop pon dalam mase terdekat ni. Ehehe..macam slalu jerr wat koje online ni kan. Ahaha.
Belek punye belek, nampak word Prudential kat sticker parcel tu.
Oh okkk...dari Pru. Tapi...apakah?


Ok, marilah bukak parcel.
Aku pegang-pegang dulu...konon-konon nak teka ape die.
Besar. Berkotak. Hmmm...
Jeng jeng jeng ....
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


Comelssssss!
Thank You Prudential :) :)
Thank You my wonderful agent!
Dapat sampul raya lagi.

Ni hint suh aku sign up untuk baby ke? Ahahaha.
Aku akan sign up jugak nanti tapi bukan sekarang. Soon. Ehehh.
Siap ade tulih 'PRUDENTIAL'. Aku pakaikan kat rumah ajer lah eh? Ngeee.

^_^

No comments:

Post a Comment

Post Saya Yang Lain

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...