Jun 10, 2013

JJCM: Ramal Food Junction, Bangi

Aku bet ramai yang dah pegi sini.
Tapi buat yang tak penah pegi, i bring to youuuuuu....the Ramal Food Junction! Ni style stall-stall. So, banyak choice. Aku pun 1st time gi sini. Manusia?? MasyaAllah ramainyaaaa. Orang ciap tunggu turn nak duduk. 


Ni Sabtu lepas punye kejadian. Parents aku datang so kitorang decide nak gi sini for dinner. Ok tak ok, jom kite usha.




Nampak? See? 
Tu ade abang baju putih yang pegang anak kecik baju merah duk tunggu turn meja. 

Yang baju itam tangan duk masok poket tu, adik ipar aku.
Tengah bratuq sate Willy. Orang kate sedap! Dah masok jjcm tv3. Waaaaaajib rasa. 

Sate Willy.
Nampak menarik kan? Harussss..sebab rasanya pon menarik.

Mee udengggg.
Yang ni sedap! Slurrpp!

Char kuew teow kerang? Hmmm...
Hmmm...hmmm...hmmmm.
Agak kurang.
Ok, satu lagi menu tak sempat nak snap. Beger Abang Burn (laagiii??)
Tapi beger sini memang TAK BOLEH LAWAN yang jajahan Ampang punye.
So far aku penah rasa 3 beger jajahan Abang Burn -- Ampang, Seksyen 13 Shah Alam & Ramal Food Junction. Ampang still the best! Sory Abang Burn, yang Ramal punye jajahan agak kureng. Tatau la kenapa.

Ok, sekian jjcm kali ni. Bye Ramal.

No comments:

Post a Comment

Post Saya Yang Lain

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...