Apr 17, 2012

JJCM: SAS Corner, Danau Kota

Kalau aku makan western food, aku akan order Fish & Chips.
Memang itu lerr feveret western aku..instead of ciken chop la..ciken grilled la..lamb steak la...

Ade 1 kedai ni yg aku rase, fish n chips die mmg menepati citarase ke'wester'nan aku.
Fish die garing..best...
Ade hot dog kecik-kecik.
Pastu ade jagung yang dibakarkan.
Ade sos ciliiiiii.
Sebab selalunya kalau aku makan kat kedai-kedai lain, fish die mentah.
Pastu sos cili kene mintak.

Ye..ye memang aku tau kalau fish n chips takdek sos.
Tapi kedai ni memang memahami kehendak aku. Kehkeh.


Credit to my opismate [cik Yan] yang bawak aku gi dinner kat sane.




Then 2nd time aku gi...aku bawak husben.
Tapi kann...agak mengecewakan plak sebab lama sungguh kitorang menanti.
Customer tak ramai...tapi lame btoi menunggu.
Sebab kedai baru bukak kotttt...nak-nak plak husben order grilled ciken baekk punyaa..:)
Anyway, mak tak kesaaahhh ...sebab mak tetap order fish n chips yang garing itu.

Tapi laen citernye ngan Mr Apai.
Ciken die tersangatlah 'besar' sehingga husben menghabiskannya tak sampai 2 minit. Huhu.
Ntah-ntah 1 minit jek. Adeyhhhh...
Nak gelak pon aderr...hahaha.
Takpela bang, agaknya wrong timing la kot kite gi ari tu.
Agaknye depa tak sempat..ciken yang besor beku lagiikkk...
Yang ade cume yang cinonit...
What to say..ngapp sajeee.


Tapi aku tetap recommend korang kat sini.




No comments:

Post a Comment

Post Saya Yang Lain

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...