Nov 26, 2012

Kazen's wed @ Kuantan

Aloha!
Lame gila kott tak hapdet blog ni.


Dalam post sebelum ni, aku ade mention pasal wedding kazen aku kat Sabak kan. And last Sunday, majlis kat Kuantan pulak. Belah kitorang.

Tema ijau.
Dah cam pokok bergerak aku nengok. 
But nice.
Sangat happening!


Well guys, time majlis kahwen-kahwen gini la kite jumpe sume sedara sepupu sepapat kite.

Ada yang kite tak penah kenai pon, leh jadi kenai. Ye dak?
Ada yang kite kenai mase kecik..bile dah besar, dah tak cam tapi ingat-ingat lupa. 

Penat weyh duk ke ulur ilir kat kahwen si Ayem ni. Pakai dress plak tu.
Tah hape mimpi aku nak pakai dress. Heuheu.. 
Balik Sg Buloh in da same day gak sebab esoknye koje. Tak laratttt.
Felt like i'm the busiest person. Muahaha...
Kira ni amek pengalaman laaaaaaa.........mane tau 1 day, aku plak yg kene incharge famili event macam ni kan.



Haa..nampak ituu yg pakai dress ijau tu...ayu pulak aku tengok.
Wakaka...gambar bawah kiri...^_^
Time neh tengah sebok kat meje pengantin. Sebokkkkk oii.
Tapi sempat lagi tadah muke kat kamera.

Haha..si pemakai dress menyebok di dapor puleee.
Tengah nyusun puding raja tuk meje pengantin.
Belah pengantin pempuan kate puding raja sedap!!
Mestilaaa...made in Pahang...lalalala...

Okehh...yang pakai dress muncul pula di kaunter goodies.
Wakakaka.

Can u spot the lady in dress?
Tuuu...sebelah pengantin lakiii..
Tukang potong kek pulak. Wakaka...gila bizi orang tua ni.
Mane-mane ko ade yee.

My family & pengantin. (gamba bawah)
From left: youngest bro, bro in-law, dad, yg duk belakang pengantin tu...my sista, mom, DRESS LADY (ekeke), my sista.
Ade la beberapa members yang takdek dalam pic ni termasuk lerr my hubby.
Sapa suh tak ikotttt...
Yang atas tu famili Makteh (adik ma aku)
Dress lady masih setia di hujung lensa kamera..huehue..^_^

Lu orang lom tengok the whole pics.
Macam festival pengantin.
Apepun, u guys rockkk!
Luv ya'

*Pics kredit to Jat (abang pengantin)
Tq Jat for the luvvvvly pics! 

No comments:

Post a Comment

Post Saya Yang Lain

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...