May 15, 2014

Hari ke-7

Kite flashback kisah 2 bulan yang lalu ok. Hehe.

............................................................................................................
Dari baby dalam perot lagi, aku ngan abah Wafa dah niat nak buat sekaligus akikah & majlis penamaan dan cukur pada hari ke7 Wafa lahir. 
Kebetulan pulak hari ke7 tu Wafa baru keluar wad sebab jaundis. 
Dan kebetulan jugak hari ke7 tu adik aku buat akikah untuk anak die kat Shah Alam. So, aku tumpang sekali untuk buat majlis penamaan dan cukur Wafa.

Alhamdulillah majlis akikah anak sedara aku, Muhammad Firas berjalan dengan lancar.

Tuan punye majlis, Firas.

Bonda & Ayah tuan majlis.

Selesai majlis Firas, majlis Wafa take over. Haha. Main take over take over pulak. Janji jalannn.

Wafa sebelum cukur. 
Lebat rambutnye. Hitam.

Majlis penamaan bermula. Mak aku pangku Wafa.
Yang lelaki tu, kazen aku. Dia la tukang baca doa kalau ade event sebegini dalam family. Dia la imamnya. Dia la leadernya. Tq so much couz! :) 


Basahkan rambut dulu ye nak..
nanti senang nak cukur.


Botak sudaaaa..
Terima kasih kat opah yang tolong cukurkan rambut. 

Setel cukur, kite cuci kepala.

Wafa berwajah baru di hari ke7 :)

Alhamdulillah, majlis berjalan dengan jayanya.
Siap pakai gown. Khelasssss kau Wafa.
Tq to Yuda sebab bagi gown yang cantekkk ini.

Nanti aku citer pasal akikah Wafa pulak yer.

^_^


No comments:

Post a Comment

Post Saya Yang Lain

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...