Oct 29, 2014

Entry santai

Wafa dah nak masuk 8 bulan next week. Wee.
Sungguh pantas masa berlalu. *cliche sangat.

5 bulan - meniarap.
6 bulan - menarik / mengesot :)
7 bulan - dah nampak putih-putih kat gusi. Gigi lah kann!!
7 bulan - duk ngangkat montot. nak merangkak le tuuuu.
8 bulan - ???

Sronok sungguh tengok anak membesar depan mata dengan skill-skill diorang. Cuma sekarang ni Wafa sokmo benorrr bangun 1/3 pagi. Aiyaa.
Kekadang bangun main kol 1-3 pagi. 
Kekadang kol 4-5 pagi.
Ade 1 ari tu, dak kecik ni bangun ajak main kol 3 pagi, straight terus sampai kol 6 pagi. Ape cer?? Ahaha. Alahhhaaii. Trus laaa bersiap nak pi koje. 
Rilekkkk je main sensorang. Kalau aku terlelap, tau tau dah jauh peginye.

Setakat hari ni, aku tak risau langsung kat babysitter yang jaga Wafa.
Aku tengok famili diorang pon sayangkan Wafa sampai anak babysitter boleh tanya aku kalau boleh die nak amik Wafa terus. Ahaha. 
Mane boleh...Wafa anak auntie. Ngeee.
Maunye tak, ibunya jaga Wafa dari umor 3 bulan. Mau tak sayang dok? Alhamdulillah, moga mereka menjaga Wafa dengan baik sampai Wafa dah tak stay sana dah. 

Haihh...banyak benor draf post yang aku tak publish.
Nak publish rase macam dah basi.
Tak publish, rase sayang je waktu dan tenaga aku duk taip memanjang.
Delete jer lah. Heh.

Ok. Dah delete.
Takde la rasa sakit ati sangat duk tengok unpublished posts tu. Hewhew. 

Selamat Hari Rabu u olls :)

No comments:

Post a Comment

Post Saya Yang Lain

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...