Aug 19, 2015

Lebih aktif

Abih dah Syawal tahun ni.
Ok, dah boleh pikir tema baju untuk Syawal tahun depan. Muahaha.

Aku dah asingkan baju-baju kecik Wafa yang boleh dipakai dek adik dia. Tak banyak mana pun sebab mostly baju Wafa dulu kaler pink. So, aku ingat nak ambik je baju-baju anak sedara aku yang boy tu. Sambil-sambil tu beli la mana yang berkenan. 

La ni dah masuk 7 bulan.
Masa Wafa dulu, kandungan masuk 5 bulan aku dah ready kan barang-barang. Sebab 1st kan. Gelabah sikit. Cuak pun yer. Sekarang tidak lagi. Ahahaha. Sebab dah tau ape yang perlu dan tak perlu.

Pregnant kali ni lain sikit. Adik Wafa aktif terlebih-lebih. Kuat menendang dan bergerak dan berpusing dan berlari dan menumbuk. Huhu. Awak main bola eh dalam perut ibu? Penangan boy kot ehh...takpelah, asalkan baby sihat dan sempurna. InsyaAllah. Dan Wafa pulakkk makin banyak hal sekarang ni. Amboii..dah tau nak ade adik yerr..

mode: tak sabar nak tengok adik Wafa. Huhuhuu.

No comments:

Post a Comment

Post Saya Yang Lain

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...