Feb 23, 2018

My third round

Well well well ..

I wanted to wait a bit bit bit more before I announced it, but its like this lady can't wait anymore longer. Hehehe. Lagi cepat i announce, lagi banyak doa i dapat daripada semua orang. InsyaAllah. Jeng jeng jeng ...

Just can't wait to see Wafa as a BIG BIG sister and Nuh as abam. Aww! Terima kasih Allah di atas rezeki yang Kau berikan kepada kami sekeluarga. Alhamdulillah. I strongly pray that this pregnancy will be a smooth journey till the end and we will be blessed with another healthy and beautiful angel. Our third bundle of joy.

Morning sickness? 

I tak boleh nak jawab sebab since Wafa, Nuh dan yang latest ni i tak pernah alami any sickness. Alhamdulillah. So, tak pernah rasa dan tak tau nak share macam mana.

Let me seeeee, its about 16++ weeks now and my next check up will be next month. Belom decide lagi nak bersalin kat hospital mana. Buat masa ni, check up kat klinik kesihatan je. 

Apa-apa i update hokayh. Doakan i semoga semuanya lancar ya. 
Bye.
Image result for its friday and im pregnant
Jangan nak terkinja-kinja sangat ya.

No comments:

Post a Comment

Post Saya Yang Lain

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...