Dec 13, 2011

Beraksi kembali

Hoyee...kembali aktip mengeluarkan peluh-peluh setelah sekian lame menternak lemak. 40kg pon ada lemak tersembunyi okk.
Tapi tang mane die bersembunyi, idak la pulak aku tau.

Jumaat malam nih aku ade frenly game netball ngan SUK Melaka. 

Errr..dengar-dengar khabar team ni kuat.
Ape pun, aku harap indah khabar dari rupe je.

Name pon frenly.
Layan jek.

Bese laa...
Bila nak game baru menggelabah nak training bagai.
Kalau menang, ok jugekkk.
Kalau kalah, alasannye: tak ckup training....[basiii...]

Ok, tak sabar rasenye nak fly-fly away.
Orang kate, badan aku kecik...ringan..
Sebab tu senang nak fly-fly amek bola.
Tapi aku tengok ramai jek player negara yang badan besor-besor 3x aku, leh jek fly-fly.
Aku agak, kalau diorang stepping, komfem bergegar court kan. Heh.

So, Jumaat nih 1/2 day jek keje.
Another 1/2 day kitorang dapat pelepasan kuar awal.
InsyaAllah lepas solat Jumaat, gerak la.
Straight terus ke Melaka...tak singgah memane, sebab game kitorang malam tu gak.
Oh yee...badminton in a same time.
Esoknye [sabtu] bola sepak & boling lak.

'Kite enjoyyyyyyyyyyy!' 
kat Melaka nanti.

No comments:

Post a Comment

Post Saya Yang Lain

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...