Dec 2, 2011

KTM oh KTM

Ok, semalam 1st time aku naik komuter dari Kuang nak gi keje.
Bukan 1st time naik komuter ok.....1st time naik DARI Kuang-KL.
Kang korg kate aku puak zaman batu plak...tak penah naik kenderaan awam nih.

Husben cuti semalam dan hari nih.
So, aku amek kesempatan utk menjimatkan minyak kete.
Kalau ikotkan ati ni...mmg aku soh husben anta aku ke opis terus.
Takyah nak menapak naik ktm nih.
Maklumla....lame dah aku meninggalkan alam ktm ni.

Hamboii...berlagak nyee.

Semalam...dapat seat. 
Tapi arini dengan gahnye aku berdiri tegak dari Kuang ke Bank Negara.

Time balik...sendirik mau hengat.
Dulu, aku dah biase la ngan keadaan-keadaan kelam kabut dalam ktm ni.
Tapi semalam aku rase macam nak sawan bile bangla-bangla dan mamat-mamat sri lanka sangat syiok duk menempel tepi-tepi aku.
Best sgt ke? Tulang je kot aku nih.


Space sangat laaah terhad. 

Aku dah macam kadbod yang melekat di dinding ktm.
Bau? Toksah cakap la. Sembur 11 jenis perfume kat badan pon aku rase lom tentu hilang.

Sampai kat Kuang, Mr Apai jemput.

"Eeeeiiiiiiiiiiii...ape bau bangla ni??!" [sambil tutup idong].

???????

No comments:

Post a Comment

Post Saya Yang Lain

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...