Oct 20, 2012

5th Anniversary!

5 tahun!! How fast time passes.
Arini genap 5 tahun aku jadik bini my hubby.
Selamat Ulangtahun abang! ^_^
Dannn...............seiring pule ngan final piala mesia yang tengah live skang ni. Hoho...kalau kelate menang, gamaknye amat bermaknalah anniversary ini bagi die. Haha.
Ok, now hubby tengah syiokkk landing atas sofa tengok bola.
Walaupun keciwa tak dapat ke stadium, tapi outfit die tetapppp RED u olsss.

Jom berbalik pasal anniversary kitorang ni haaaaa.
Siang tadi husben takde kat umah. Ade hal kat luar.
So, aku decide nak gi bli barang untuk dinner malam ni.
Start kete...terus zassssssssssssss ke Giant Gombak. Situ je la tempat yang aku senang nak carik barang dapor.
Balik je dari Giant, aku terpaksa menempuh jem. Huh. Tak bole nak kate ape sebab all the way from Gombak ke Sg Buloh ni memang familiar ngan jem. 
Tambah plak kete-kete yang duk kibar flag Kelate otw ke Stadium Shah Alam. Fuhhh! 

Sampai je kat umah........jiran saye yang 'baik' memaking kete die betol-betol depan gate umah. Wei...cemano aku nak masok umah nih.
Niat di hati nak masak cepat sebab konon-konon nak buat surprise kat husben. Aduihh laaa..
Ape lagi, berteriakla aku duk panggil si Cheng ni. Kat sini, kalau time-time kol 3 lebey gini memang senyap sesenyapnya. 
So, korang leh la bayangkan betapa suara aku sorang je yang kedengaran sambil menggoncang-goncang gate si Cheng.

Tak lame lepas tu, si Cheng kuar ngan sengih-sengih. 15 minit jugakla aku berjuang sorang-sorang kat luar gate kau...kau leh sengih yee..
Sori....soriiiii....soriiiii....
Terus aku sound u tidor ka tak dengar?? Apesal slalu parking depan umah orang. Kalau u takde kat umah tadi...i tak bole masok umah.

Lantakla la die nak maki aku dalam ati ke...janji aku leh masok umah cepat dan masak! 
Akibatnya, aku tak sempat siapkan sumenye time husben balik. Ceh..ni sume Cheng punye pasai. So tak jadi la surprise tu..uhhhh.


Apepun, husben suke walaupun simple je. Alhamdulilllah.

Walau tak sespesel mane, tapi harap-harapnye spesel la di hati husben i. Sebab semuanya home-made.
3 layers lasagna, puding roti coklat (ciap ade coklat cippppssss), kek batik dan garlic bread. Cume french bread tu aku beli la...jenuh pulak nak buat roti tu kangggg...:)
Tu jee....^_^ Tapi biler dah serve sume, aku rase macam masak untuk 10 orang. 
Aku tak reti la nak bajet ckit-ckit ni..mesti ade lebey punyee.
Errr...kalau ade lebey, aku bawak gi opis la Isnin ni... =)


Well, walopun surprise aku tak jadik, tapi husben kasi surprise lak kat i.

Suke...suke! Tadaaa!!



Tq ! ^_^

Ok..nak tengok bola. Masa tambahan ni paling best.
Kalau takde goal, penalti lak. Lagi best!
Hepi anniversary to us!! Bye.

No comments:

Post a Comment

Post Saya Yang Lain

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...