Oct 25, 2013

JJCM: Restoren Two One Grill, Kuang

Jjcm kali ni nak bawak korang sume tinjau restoren western kat Kuang. 
Tetibe TERjumpa pulak western kat sini. Hihi.
Apelagi...try! ^_^
Aku ngan husben kan memang suka mencoba-coba ni.
Tak coba, tak tau. Kalu tak tau, takleh nak war-warkan.
Ni kejadian malam tadi.


Kedai die ala-ala Ayob's cafe. Suram-suram romantik gituu.

Kalau lalu tepi restoren ni, memang tak cam sangat sebab die macam terlindung ckit. Kene jegilkan mata nak tengok mane lokasi die.
Tapi siyes, aku tertarik sungguh ngan deco restoren ni. 

Ni aku snap time duduk.
Sebab dah sedap duduk. Hihh!
Kami amik sudut meja ala-ala jopun tuh haa....yang bersila kat bawah.
Last-last husben mengeluh sebab kaki kebas.
Hohh...lenkali kite makan kat meja biasa jek. Toksah gatai-gatai nak duk meje ala-ala jopun lak.


Ni pun aku snap time duduk gak. Haha.
Punye la malasss nak bangun.

Name je kedai western/grill.
Tapi ade menu lain tau.
Oleh kerna aku puase semalam, maka aku amik set ikan bakar.
Set die ade nasi + ikan kembung/pari/sutung + sayur kailan + air sirap. RM8. Not bad huh.
Aku pilih kembung. Hoyehh..kailan die sodap.

Ye, ni hakmilik aku.
Sume sedap. Ikan sedap. Kailan sodap.

Mix grill hakmilik husben.
Macam biaseeeeeee....sebab ade khambenggg la die pilih menu ni.
Kalau takdek menu ni, komfem-komfem die pilih Nasi Lamb. Khambengggg jugakkk.
Aku kate sedap. Husben kate Ok. 


Kami jugak pilih mushroom soup + garlic bread & ciken wing.
Ciken wing goreng tepung hokey. 
Garlic bread die sedap. Aku tak sempat nak tanye ape isi dalam bread tu selain garlic.
Kalau aku tanye, agak-agak diorang nak bagitau ke? heh.

Kalau korang taknak menu-menu utama, korang leh pilih menu nih haa.
Pon boleyyy ^_^ Nyam-nyamm-nyamm.

Ade sudut bacaan sementara korang bosan tunggu food sampai.
Siap ade bangku ngadap akuarium.
Santai sangat.

Sampai kat kaunter nak bayar, kakak cashier cakap:
'kalau adik nak datang lagi, booking dulu pon takpe. Sebab sekarang ni ramai orang datang. Cepat je full'
'Kenapa ramai kak?'
'Sebab baru masuk jjcm tv3 dik. Tuh haa' (sambil tunjuk souvenir jjcm tv3)
JJCM dated 13.06.2013. Baru lagi.

Lorhhh...tidak ku perasan.
Memang tepat betol pilihan dinner semalam. Hihhhhh.

Mau coba?
Sila ke sini:


Tu ade alamat dan no fon sekali hokey.
Kalau nak datang dalam masa terdekat, better call dulu kot.
Sebab tengah 'hot' skang kan.

Chow ^_^

2 comments:

  1. mahkaaaaaaannnnnn aje dak duorang setengah ni... tak hajak pulak tuh....

    ReplyDelete

Post Saya Yang Lain

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...