Oct 31, 2013

Shahzad & little Shariff

Now anak buah aku dah menginjak ke 2 orang. Hoh menginjak gitu.
Word millennium sangaattt.
Pastu nanti kuar lagi sorang bulan 1..then turn aku pulak. So far 3 boys termasok yang bulan 1 tu nanti. Aku je scan-scan lom nampak lagi.
Esok check-up. Hopefully dah bole tau gender ^_^


Balik raya Haji ari tu, dapat la jumpa budak 2 orang ni kat Kuantan sebab adik aku still berpantang kat sane. Tahun ni semua balik Kuantan so, meriah la. 

Ari tu aku dah janji nak expose gamba baby baru in the family kaaan.
*tp entri pasal baby tu dah terdelete. Cemana tah leh jadi gitu aku pon taktau. sob sob*


Ni baby besaqqq. Shahzad.
Rupa abang-abang sangat tau. Haha.
Kepada sapa-sapa yang nak jadikan budak ini model cilik, sila kontek saye. ngehngeh!

Izz Shariff yang bambam.

Pic latest yang adik aku si Yuda anta.
Miss them oredi.

Shahzad dah geng ngan Acu die.
Balik ari tu, tak berenggang langsung dari Acu. Berkepittttt manjang.
Daddy mummy Atok Wan Ma sume tak pandang dah. Acu juge dicarik.


Sebelum balik Raya Haji ari tu, aku ade tempah surprise gifts untuk budak 2 orang tu.
So, gifts tu sampai ngam-ngam sehari sebelum Raye Haji. Isnin.
Thanks to lime like shop yang provide the pillows.
Sangat puas hati.


Kat kedai online tu, kite boleh request nak design, color dan font macam mana. Sebut je, diorang akan buat ikot sebijik-sebijik macam apa yang kite nak. Kalau takde idea, dia akan bagi some examples untuk kita refer. 
Untuk dak 2 orang tu, aku buat simple je. Takde la nampak serabut sangat. Korang nak tulis nama suami/tunang/boifren korang kat situ pon boley. 
Kut berkenan, bole la korang jenguk link yang aku bagi tu yek.

Chow ^_^

No comments:

Post a Comment

Post Saya Yang Lain

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...