Jan 22, 2014

32 minggu dahhhhh

Kelmarin i olss gi cekap.
Dah 32 weeks upenye. Cepatnyeeee masa. 
Rasenye baru je scan aritu..6 weeks. 
Minggu ke 32, berat aku 44.8..compared to 2 weeks before 44.7
Ape?? 100gm je naekk?? 
Orang lain naik berkilo-kilo kott. 
Ade yang naik sampai 20kg. Tengok orang la kan.
Ni aku berat asal pon 39kg.


Doc tanye i olss...tak makan ke? hukhuk.

Husben pi tambah garam gula bagai....amvoi..amvoi....'die makan ckit dah kenyang, doctor' amvoiii sangat-sangat.
Bukan taknak makan, tapi perot dah sendat.
Jadi, aku ambik pendekatan untuk makan sikit-sikit tapi kerap.
Hehh...dah nak meletup baru nak pendekatan-pendekatan yerr.


Last scan, berat baby 1.8kg. 

Ok la...doc cakap.
Kalau tengok pada fizikal aku...ok lah sangat.
Tapi kalau tengok pada jumlah bulan, memang orang takkan percaye.
Mase scan tu, kepala baby duk bawah.
Tangan kat muka, tak kasi tengok. Doc tekan-tekan kat bahagian tangan, tapi taknak kalih jugak.
Baby kate surprise. Sebab comel sangat ^_^


Apepun, harap-harap senanglah untuk aku deliver nanti. Amin.

Doakan aku yerr.
Jantina baby? jeng jeng jeng! 

La ni tengah usha-usha barang ape lagi yang takdek tuk baby.
Jumaat ni expo baby kat Midvalley. Aku rase last expo la kot aku pegi sebelum aku deliver ni. 
Alhamdulillah, so far aku masih gagah untuk berjalan. Rase macam nak berlari pon boley ni.
Wakaka.

1 comment:

Post Saya Yang Lain

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...