Oct 20, 2011

20.10.2011

Ape kene mengena idup aku dengan tarikh itu??
Oh...sangat bermakneeee.
Tarikh ini sangatlah penting sebab ia mengingatkan aku yang rupenye aku dah jadi bini Mr Apai selama 4 tahun daa.

HAPPY ANNIVERSARY MR APAI! 
[mau pow Mr Apai malam nihh. hnnsss..hnnssss...! tp di mana ya? Jap lagi aku pikir]

Arini ni nak jadi budak baik dan budak comelllll…[meluat]

‘Di dalam rumah tangga jangan mengharapkan kesempurnaan pada pasangan kita. Bunga yang kita berikan, jangan mengharap bunga sebagai balasannya. Tetapi apakah kerana tidak mendapat balasan lalu kita berhenti menghulurkan kebaikan? Jangan! Fokus pada tanggung jawab – sebagai suami atau isteri kita dituntut oleh syariat untuk melaksanakan tanggung jawab. Tunaikan hak pasangan kita itu lebih utama daripada kita menuntut hak kita’.

Amat touching.
                                     Gambar tangan cukup laaah

Ok, nak layan jiwang kejap. 

No comments:

Post a Comment

Post Saya Yang Lain

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...