Jan 18, 2013

Cuti-cuti Gold Coast

Memandangkan 9hb ari tu birthday aku dan seperti yang telah dirancang, on that day aku sama husben bercuti-cuti Mesia. 
Actually, planning ni dah lame. Memang plan untuk celebrate birthday aku dan kitorang ambik pakej birthday. Ade diskaun. Yeay!
Paling penting, ni merupakan hadiah daripada husben for me. <*_*>

Actually, booked dari last year lagi. heuheu. So, cuti 2 hari rilexkan body, lapangkan minda, longgarkan urat bagai ~~~ 

Honeymoon berdua ntah kali ke berapa.
Lokasi cuti kali ni..memang jauhhh oiiii ... Gold Coast, Morib! ^_^



View from our room.
Very nice...betol-betol ngadap theme park. Lagi 'nice' ade free show boleh tengok amoi-amoi mandi pakai bra and white t-shirt jarang kat sini. Pehh.


The moment aku masok, check bilik air dulu.
Eh eh ade jakuzi. Boleh la kalau nak mandi berjemaah dalam tu.
Berjemaah sekadar 2 orang cukup la.
Ciap boleh cak-cak kat tingkap tuh haa..terus nampak katil.

Not bad huh? :)

Kitorang ni memang dah lama tak jumpa pool. So, lepas check-in sume..terus terjun pool. Mula-mula segan mati tak mahu. Pastu aku tengok husben yang lebih-lebih. Hehe.
Tak lama dalam pool. Sebab nak ready for dinner lak.
Walaupun dinner start kul 7, tapi we ols turun after maghrib. Senang kalau nak stay lama-lama. Tak perlu rushing.
Bila sampai kat pintu masuk cafe tu, husben tunjuk coupon dan bagitau lady yang jaga pintu tu yang we ols guna pakej birthday.

lady: 'oh..happy birthday' (....sambil selak-selak kertas yang ade kat tepi lady tu and gave me some gifts from GC)
me: 'thank youu!' (glowing-glowing muka i). 

Aku dapat ni dari Gold Coast management!

1) Appreciation cert :)
2) Cake (pink box)
3) Pink bear! :)

Oh my..ni la satu-satunya hadiah PINK yang pernah aku terima.
Terima Kasih Gold Coast! 

No comments:

Post a Comment

Post Saya Yang Lain

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...