Apr 16, 2013

JJCM: Restoran Saba, Cyberjaya

Menu: Arabic Cuisine.


Lama dah aku dengar pasal Restoren Saba ni. Dek kerna nuuuunn jauh sayup-sayup je tempat die, maka asyiklah postpone je kejenye. Baru-baru ni ada la rezki merase food kat situ dengan family aku.



On GPS...search nama restoren...tak ada pulokkk. Grrrrr! Dah la malam, so agak menggagau la jugak dok melilaukan mata nengok signboard. 



So, sape-sape yang nak merasa arabic cuisine edisi Cyberjaya selain Al-Rawsha & Hadramawt yang fofular itu, silalah datang sini..:) Korang carik je mark CBD Perdana. Komfem jumpa.





Chicken Khabsah diberi nama.
Aisehhh...nak buat korang terliur, aku plak yang teringin.

Chicken Kebab.

Laju je tangan memasing duk capai food. Lapo benor gamaknya.
Bagi aku..boleh tahanlah. Not bad ^_^
Cer tekak korang pulak yang merase. 
So, marilah mencuba! 


Suite 4800, 0-2, Tingkat Bawah, Blok A1,
Jalan Perdana, CBD Perdana, Cyberjaya

Selangor

1 comment:

  1. tompek ni mmg best..nasi arab dio mmg marvellous!!!

    ReplyDelete

Post Saya Yang Lain

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...