Apr 4, 2013

Sambal Hitam Pahang

Hi olls.

Jualan sambal hitam Pahang semakin laris.
So, kepada sesiapa yang pernah dengor pasal sambal hitam ni tapi tak pernah merase....leh la order kat aku.

Delivery boleh, tapi aku akan kenakan caj transport. Tapi kalau mereka-mereka berada di area Masjid Jamek, aku boleh bagi by hand je.
Untuk pos, hanya yang membuat order 10 bekas ke atas sahaja ok.

Gini lah rupanya tatkala ikan bilis + belimbing buluh digabungkan.
Wajah setelah ditransform.
Rasanya? Pedas-pedas masam.
Sedap nih!






Sambal akan di pack dalam bekas macam ni:




Untuk sebarang pertanyaan atau tempahan, korang boleh emel aku kat zieyza@gmail.com

Terima kasih! =)


2 comments:

  1. salam.. teringin la.. mcm mana nak beli? hantar shah alam tak?

    ReplyDelete
  2. salam.
    boleh tp ade minima pax untuk dihantar.

    Miss, bole emel saya di zieyza@gmail.com untuk pertanyaan lanjut..:)
    Tq..:)

    ReplyDelete

Post Saya Yang Lain

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...