Apr 29, 2013

Welcome Home & Happy Birthday

Last Friday parents aku baru balik dari bercuti.
2 minggu takdek kat Malaysia.
Hamvoiii...kemain seronok kan ^_^
Ni memang masa untuk diorang reward themselves. But this time memang kaw-kaw punye makan angin. Bukan setakat makan angin, makan salji sekali. Heh.


Aku takde laa pesan apa-apa tapi sangat over excited bile ade souvenir yang diorang bawak balik *buat-buat surprised walopun dah agak mesti ade* huu.

Apepon, orang yang paling sebok skali dok godek beg adelah die ni...



Bukan main bizi kaaan.
Our precious & the only little diamond in the family so far :)

The daughters got handbag. Yeay! While all the suami(s) got shirt. Thanks mom n dad.
Dan dapat ni lagi...



Tapi ni hasil rembatan aku.

Fridge tu dah full dah.
Hmm..kene upgrade fridge ni. Baru laa ade space untuk yang baru ni. Hehe.

Esoknye (Sabtu) birthday my parents.
Same date coz they are born in a same day, same month, same year! :)
My mom tak berapa sihat..ada cikit selsema. So, we all decide celebrate dekat-dekat je. Lagipun, diorang still penat. 
Mak aku cakap, die tak larat dah nak makan yang heavy-heavy cam arabic cuisine ke...nasik ayam ke...muak dah.
So, kitorang gi Naili's. Ade western. Ade soup. Ade roti.

Happy Birthday Ma & Pa.
Semoga dipanjangkan umur & dikurniakan kesihatan yang baik selalu.
We loveeeee u!

No comments:

Post a Comment

Post Saya Yang Lain

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...