Jun 11, 2014

Besday Guy. Lets selebret!

Semalam besday husben.
Besday guy request nak makan best-best kat luar. Aku ok jer...plus aku puasa, why not kaann...^_^ (ade orang nak banjer...hangguk sajerr)
So, we decided nak gi Manhattan Fish Market kat Setia City Mall. Takde la selebret grand-grand pun. Makan-makan jer memandangkan weekdays kan. 
Lepas amik Wafa kat babysitter, terus siap-siap. Dalam kol 9 jugak laaa kitorang sampai sane. 

Hmmm...juling juling dah mate aku nih tengok menu.
Satu hari tak makan kan. Itu nak...ini nakk..itu nakk...
Last-last adik waiter suggest kat kitorang promo menu with Watson Card.
Normal price RM89.90. Promo punye rege RM59.90. Waahh best juger nih!
TAPI....kene tunjuk kad Watson dulu yer kengkawan.
Ingat akak takdek kad Watson yeeeee adik?..maka dengan bangge aku keluarkan kad Watson yang aku baru buat bulan lepas. Haha.
Adik waiter hangguk-hangguk jer.

Aku: nahhh kad watson.
Adik waiter: ok.
Aku: tunjuk je ke?
Adik waiter: haah tunjuk je..(sambil sinyummm)

gini yer rupa kad tu.
u olss cepat cepat buat. banyak baucer dapat! :)

Weee!! Ati manyak sinang.
Lupa nak snap pic food. Sebab tangan sebelah pegang Wafa. Husben i lak segan-segan nak amik pic. Huuu. Besday guy malu pulerrr di hari lahirnye.

kehkeh! ni saje yang mampu disnap.
adoiyaii....tak semenggah rupenye.
aku lupa ingatan nama set ni tapi it comes with promo watson ni la.
ade sup yang marveles! i likeee.
ni aku snap dengan tangan sebelah je ni. tangan se lagi duk pangku Wafa yang ketiduran.

Wafa sebelum tido. 
muka ngantok. hihi.
mau taknye, duk seret die kluar malam-malam waktu tido die.

Anyway, HEPI BESDAY my Mr Hubby! 
Tq sebab belanje dinner. 
Tq to me sebab dapatkan harge promo. Hahaha! ^_^
Tq to kad Watson!

No comments:

Post a Comment

Post Saya Yang Lain

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...