Sep 6, 2016

Fever attack




I have just had a tiring/longggg weekend ':(
Nuh demam. 

Suhu on off on off. 2 kali pergi klinik tapi doc cakap ambil langkah berjaga-jaga supaya suhu tak berterusan tinggi. Risau dah semestinya sebab dah 3 hari from last week. Semalam baru sembuh betol betol. Alhamdulillah.

Aku memang tak cukup tidur lah, berjaga malam tiap jam confirm! Nuh kejap-kejap terjaga. Pulak tu terus meraung-raung. *sigh* Of course rasa tak selesa and even worse that babies cannot say it to us. So, they just cry cry cry and cry and cry cry. Merengek dan nak menempek atas kita every single second! Sometimes i can feel that my patience level goes to the max. (I think) huuuu...yeah really want to cry too but cannot meh! Please please kids..may you blessed with good health and i would rather play hide and seek, main kejar-kejar atas tangga kat rumah kita tu till last drop of my sweat than seeing you sick. *__*
Sedangkan tak sakit pun tak boleh tinggal. Inikan pulak time sakit. Tiap kali aku bangun nak ke mana-mana, Nuh terus nangis kuat kuat. Suara dah la nyaring. Ssyyhh..neighbors will judge whether i am abusing my kids. hehh..
So, when it comes to settle down my routine - makan, mandi, solat, toilet, i am like a thief wandering around in my own house gara-gara tak mahu Nuh nampak aku bangun tinggalkan dia. Siap laaa kalau dia nampak aku berganjak sikit. Uwaaa terus! 
Dalam Nuh demam tu, Wafa dengan perangai merajuknya. Agaknya sebab aku banyak spend time dengan Nuh. Dukung Nuh. Dodoi Nuh. Tidurkan Nuh. All the time! Yess baby girl, he needs me more at this time. Wafa, you have your loving abah who can clean your poo poo. I love both of you lah kids!!

No comments:

Post a Comment

Post Saya Yang Lain

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...