Feb 3, 2012

Ustaz Don

Okkk..terkilan sangat-sangat.
Punggung dah melekap kat kerusi sepanjang ari dek timbunan keje.
Akibat: terlepas sesi ustaz Don kat ofis kol 4 tadi.
Kalau bukan dek keje-keje itu, lame dah aku terpacak kat tingkat 4 tadi.
Ni sume sebab due date dah sampai dan next week aku cuti!
Terpaksa la korbankan ustaz Don demi fail-fail aku. Ecceh.

Ingat nak turun gak tadi lepas keje siap.
Tapi tak siap2-siap pulakkk.
Akibat: Aku masih kat ofis ni. Skang kol 7.30.
Maghrib dah.

Aku tau, komfem dewan full tadi.
Penangan uztaz Don punye pasal. Hihi.
Skang die makin glamer kat tv.
Jangankan orang-orang tua...budak-budak umo 5 bulan pon kenai die. Ok..tipu.
Style dia sangat sempoiii.
Gaya berckp sangat sempoiii.
Muda lagi...tak sampai 30an pon.
Tapi ilmu sangat banyak.
Salute!! Tabikkkkk.

Citer lebey-lebey pon tarak guna.
Sebab tak jumpa live tadi.
So, sekadar jengah ke wall fb member-member yang ade snap gamba ustaz Don.
Terubat la jugakk. Kikiki.

Ni gambar ustaz Don tadi...
Pinjam jap dari wall member.


Ok..bukti die dtg ke ofis aku.

Muke penat.
Mane takk...rushing dari Bangi.
Ujan plak kat sini tadi.

Apepun, walopun aku tak tengok live tadi...aku tau die terbaeeekkk!!

Salammmmmm.

Jom solat!

No comments:

Post a Comment

Post Saya Yang Lain

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...