Jan 25, 2012

IKEA

Orang cuti laye cineee...blog pon cutiii maa.

Tak balek kampung. Kompem karak jammed giler.
Tak pi holiday mane-mane pun. 
Tapi gi IKEA. Yang ni kompem best.
Kalau pegi, paling tidakk pon 1 brg dalam tangan.

Addoiii la..cam sardin gak la pi IKEA ari tu.
Olang cine coti....olang melayu pulak ramaii maa.
Sosakkkk.
Dalam pale, memang panjang berjela list barang-barang okkk.
Seb baek aku tak kaya.
Kalau idak, memang 5 troli aku sumbat. 
Aku takleh tgk barang-barang kat sini, memang rase nak rembat semua.

Salah satu barang yang aku beli ari tu adelah mende alah ni ...


Sekali kene gelak ngan Mr Apai.
Dia kate 'setakat mende ni, kedai hindia depan umah pon adee..'

Ehhh..sukati aku la.
Aku suke!
Sebok.

Clear tak?
Tak clear...jom close up.



Ok la tu kaan.
Cap IKEA.
Bukan mahai pon stakat mende alah tu.
Tapi aku tau, husben pon excited kalau gi IKEA.
Mule-mule je kate takmau, skali masuk...die yg lebey-lebey. ha ha.

No comments:

Post a Comment

Post Saya Yang Lain

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...