Jan 4, 2012

Selamat Tahun Baru 2012

Lamenye tak update blog ni.


Ok, rasenye masih blom terlambat nak wish 'Happy New Year 2012'.
Setelah mencutikan diri dari bekerja selama seminggu ni, semalam baru aku masok ofis dan berkesempatan nak cek blog.
Emm teruja melihat fail-fail atas meja.
Semangat ok! Semangat! Keh keh.


Biler tibe taun baru kaan..sume dok pikir azam baru.
Bagi aku...kalau sesuatu yang kite impikan tu tercapai, Alhamdulillah.
Kalau tak tercapai taun ni, cube lagik taun depan! InsyaAllah.


1st thing 1st, nothing much on this 01.01.2012.
Tapi 2 orang ofismate aku dapat new year baby :)
Congrats to them both!
Dua2 baby boy. 
Timing baekk punya. haha.


Bilerkah saatnya aku nak dapat baby pulakk?
Doakan lah semua ye.
Kalau ada rezki taun ni, Alhamdulillah.
Kalau belom rezki, InsyaAllah lain masa.
Allah tahu apa yang terbaik buat aku.


Happy New Year!! Peace.

No comments:

Post a Comment

Post Saya Yang Lain

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...