Jan 9, 2012

HB to me :)

Hepi Birthday to me..09/01/2012.
Genap ler umor aku 31 tahun.

Aku tak rase tua pon.
Malah lebey muda. Hehe.
Sebab kalau aku cakap umor aku 18 taun pon, orang tetapppp akan caye.
Alhamdulillah. He he.
Even orang cakap aku anak bongsu pon...aku ngaku jek.
Orang tetapppp caye jugak.

Pagi tadi kat ofis dah dapat surprise besday cake dari boss dan ofismate.
Thanks korang!
Kek sangat sedappp!



Mmm...saat-saat umor dah meningkat ni, diharapkan dapat juga meningkatkan amalan untuk dibawa ke 'sana' kelak.
Terasa malu pabila melihat anak-anak kecil lebih banyak mengaut kebaikan di dunia untuk menampung bekalan di akhirat.

Ya Allah..Kau berilah Hidayah buat ku dan hamba-hambaMu yang masih berupaya menghirup udara Mu di dunia fana ini...Aminn.

Ok, time to go home.

Mmm...nak claim adiah ape kat Mr Apai eh?

Cadangan...cadangan...

No comments:

Post a Comment

Post Saya Yang Lain

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...