Jan 11, 2012

JJCM: D'Manggis, Kuang

Semalam pi celebrate besday aku kat stimbot D'Manggis Sg. Buloh.
Errrmm...sangat selesa dan best!
Thank u hubby!
Nanti nak pow lagi. Ha ha.


Tempat die sangat cosy.
Seafood sgt ok!
Ade eskrem keladi...tu paling penting.


This place divided into 2 parts.
Satu part for stimbot..satu lg part like nasik-nasik goreng dan lauk-lauk campur gituu.
Errmm...udang, ketam, sotong sume sangat lah fresh.
Masing-masing macam orang tak makan 3 hari.
Simpan ruang dalam perot...baru best nak melantak kaann.


kalau nak stop by, silalah carik signbod ini
masok2 je....'waahh...cantekk...'
Masa itu emas!
Terus zasss ambek lauk pauk mentah untuk di bakar dan direbus.
1st skali aku amek....cam bese....kulat! ha ha.
Pastu baru lauk pauk lain.



tu dia....fresh-fresh! lupe plak nak snap lauk-lauk seafood.


Bile cek balik atas meje, macamkan 20 org yg makan.


Tapi bakar membakar ni memang keje husben.
Aku maleh.
Mane yang dah siap, aku cekau.




nyammmmmmm!! meleleh tak air liur korang??
Perot udah kenyang, malas nak bangun okkkk.
Melantak tak hengat sampai Maghrib.
Ok laaa...gi solat dulu.
Ohh...tempat solat pon selesa.


surau yang bersih & selesa untuk solat. thumbs up to owner!


Abih solat, sambung makan lagi. 
Blom surrender.
Husben masih mengaut ape yang dirasakan mampu ditelan dek perot. 
Aku hanye bole telan eskrem dan beberapa keping kulat jee.
Ohh...Alhamdulillah. Sangat kenyang.


Inilah hasilnya...


tak sanggup nak snap sudut lain. tak snonoh rupenye.


^_^



No comments:

Post a Comment

Post Saya Yang Lain

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...