Jul 31, 2014

Back to ofis

Selamat Hari Raye!


1..2..3..4 orang je ade kat ofis arini..termasok aku.

Ohoiii...pi la cuti lagik.
Bakpe datang ofis??!


Aku gerak dari Temerloh pagi tadi..straight ke ofis.

Tinggalkan Wafa kat mak dan ayah aku sebab babysitter cuti lagi.
Harap-harap die ok la...huhu.
Kejap-kejap aku call mak aku. Kesian gak kat mak kalau-kalau die meragam.


Adoihhh...taktau kenapa since pagi aku rase macam ni.

Fenin pala, sakit perot...nak muntah. Adoii adoii!!
Tak sedap badan je rase ni. Uwaaa..tak best sungguh macam ni.
Ingat nak berjimba-jimba kat ofis time orang takde ni. Skali melepek aje kat meja ni. Haaa..tu laa...niat tu tak baik.
Sedap je aku tido tadi. Ingatkan lepas tido ok dah.
Rupanya tak kurang jugak. Still rase macam pagi tadi...
Arrrr..nak muntahhhhhh ....angin ke ni??


Ok lahh baii.

Nak melepek lagi.
Siyes tak larat.
Later aku story mory pasal raye.

No comments:

Post a Comment

Post Saya Yang Lain

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...