Jul 10, 2015

Event: Berbuka puasa di ofis

Acara ni memang tiap-tiap tahun buat. Tinggal nak datang or tak datang jer. Dah ada anak ni, lagi laaaa malas nak join. Hee. Tapi semalam terpaksa tinggalkan Wafa dekat babysitter sampai malam. Hukk. Abis je makan dalam kul 8.30, terus shoot balik. Takde tunggu-tunggu dah. 

Sementara tunggu waktu berbuka, ada tazkirah, selawat dan ucapan dari Dato'. Antara dengar dan tidak saja ucapan itu. Aku tengok meja aku tu, semua mata tertumpu ke henfon. Termasuklah aku. Hihi. Orang tepuk tangan, aku tepuk. Orang gelak, join je gelak sekali. Tapi butir apa pun taktau. 

starter.
buah-buahan & kuih muih. teh tarik & sirap selasih.
lepas makan ni, solat Maghrib dulu. diorang sume berjemaah. aku dan geng gi solat kat dept sendiri. Heh. Ape takk..surau tu bukan besor sangat. jemaahnya ramaiiiii. so, lagi selesa rasanya solat kat tempat masing-masing.

okeyyy...lepas solat terus serbuuuuu part ni.
kambeng bakar, salad, coleslaw, fries, baked potato dan sos-sosnya. But u know whattt....i tak sempatttt nak cekau fries, coleslaw & potato. Cisss. Actually, pic ni disnap sebelum solat. Ni mesti ada tangan-tangan panjang yang nak makan sorang tapi macam dah 10 orang punya. Ke aku yang lambat turun? Iskk. Redho jer lah.

ni jer sempat amik. kambeng dan salad. jadilah.

nasik & lauk pauk
ayam masak cili, ikan masin & nanas masak lemak cili padi, ikan masin, ulam-ulaman dan sambal belacan. Sayur aku tak amik sebab dah amik banyak ulam.

Overall, agak tak puas hati sebab tak dapat fries, potato dan coleslaw. Uhhh.

Oklah. Dah makan. Terus je balik.
Merajuk.

No comments:

Post a Comment

Post Saya Yang Lain

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...