Jul 21, 2015

Keje..keje!!

Okeh....raya ke5 dah ade kat ofis. Kosong lagi ofis ni.
Ade la 3 orang termasuk aku.

Nak buat ape nih?? Huhu. Still raya mood laaa. hukkk. Lagu raya penuh kat radio. Uwaaa. Adik-adik aku semua kat kampung lagi. Diorang cuti for the whole week. Gila syiok!! Aku? Pepagi tadi gerak dari Temerloh ke ofis. Huwahhh..gigih sangat nehh. Alhamdulillah, jalan tak jem. Smooth jer. Sebab? Aku gerak kul 6.20 pagi. Target nak sampai ofis sebelum 8.30. Sampai kul 7.35.  

Wafa aku letak mana?
Hangkuttt sekali ke ofis. Babysitter belom abih bercuti. Nak wat camne. Terpaksa lah. Dia dapat kawan baru. Kakak cleaner. Baikkk je duk sebelah borak-borak walaupun kakak-kakak tu tak paham. 

Zasss masuk citer raya. Tahun ni turn raya kat kelate. Mak mertua aku buat nasi dagang for main menu. Gulai ikan dan ayam for lauk nasi dagang. Lain-lain juadah nasi impit + kuah kacang, lemang, ketupat, rendang dan satay goreng. Aku ni kalau makan nasi dagang, jarang sentuh gulai ayam. Aku prefer gulai ikan. Nyummehh!!

Sori, tahun ni takde pics untuk tatapan sebab aku bizi sangat. Ecewahhh. Btol ye...tak tipu. Ape tak...sebab aku dan mil saje yang ade kat rumah. Mana nak cara dapor, Wafa, preggy lagi. Puasa pulakkk..adeyhh. Tah bila nak snap pic. Sampai satu tahap aku rasa letihhhh yang amat tapi tak sampai hati nak tinggalkan mil kat dapor sensorang. Inikan pulak nak klik klik pegang kamera hp. Ahahaa. Kalau kat rumah sendiri bolehlah buat perangai tu. Wakakaa.

Taktau la kenapa tahun ni macam full sangat sampai tak terambik gambo 1 famili. So, takde la gambo famili besor. Ade gambo kitorang jer lah.

pinky! hihi. (paksa laki pakai pink sebab aku dah berkenan kat jubah pink + ijau tu)
jubah sedondon aku dan Wafa aku beli online kat ig. Pehtu aku matchingkan je tudung aku dengan baju husben. 

outdoor photo-shoot konon-konon. 

aku nih memang sukaaaa la sangat kalau beroutdoor shoot ni. impian nak jadi model, tapi tak cukup ketinggian. so, kite shoot sendiri-sendiri jer lah.

Raya 1 kitorang tunggu orang datang rumah.
Raya 2 kitorang plak gi jalan umah orang. 
Raya 3 pagi dah balik Temerloh. Nanti aku story perihal raya kat temerloh pulak ye. Next entry :)

No comments:

Post a Comment

Post Saya Yang Lain

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...