Jun 19, 2015

Terlajak

Bulan-bulan puasa ni, kalau letak tajuk macam kat atas, macam dah tau-tau kan terlajak ape.
Pagi tadi terlajak tido. Kunci jam kul 4.30 pagi. Bangun sahur kul 5.20 pagi. Baru hari ke2 puasa dah terlajak. Berat sungguh mu ninggg jija. Kesian Wafa sebab aku terpaksa salahkan dia. Ahaha...ni semua gara-gara Wafa bangun kul 1-3 pagi. Uwaaaa. 

Takpelah nak, janji kamu tido nyenyak time kami bersahur. Dalam kelam kelibut tu, sempat la husben panaskan nasik semalam, aku panaskan lauk semalam. Panaskan 1 lauk je. 1 lauk lagi telan sejuk-sejuk. Hukk.

*1st day puasa, berbuka dengan kerutuk daging dan telur bungkus. Kerutuk tu request dari husben. Gigih aku berperang kat dapur semalam. Dah la lambat sampai umah. Lintang pukang jugak memasak semalam.

plannya nak masak ayam sekali. tapi tak sempat sebab siap 2 lauk ni pun dah kul 7. nanti-nanti aku bagi resipi kerutuk daging ni.

Selamat berpuasa hari ke-2.

*pssstt...bazar masjid jamek dah on. ingat nak pi usha tengahari ni. Hehe. ^_^


2 comments:

  1. Telo bungkus mu ai tgk mvm pizza.... Bak mai resipi kerutuk tu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ahahah..tu la teknik bungkuih dah last minit.
      nti i bagi resipi krutuk :)

      Delete

Post Saya Yang Lain

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...